13 Temmuz 2009 Pazartesi

Öykü' nün yıl sonu gösterisinden



Tarih 27 Haziran Saat 14:00

Çok güzel bir gündü. Öylesine gururlandırdı öylesine mutlu etti ki kara kızım beni,,,, Anne olmak böyle bişeymiş diye bir kez daha düşündüm. Onun yaptığı iyi olan her şey gözümde kocaman oluyor bu benim kızım mı diyorum........

Park Anaokulunda ki tüm yönetici ve Öğretmen arkadaşlara teşekkürü bir borç biliyorum böylesine güzel bir gösteri hazırladıkları için.

Öykü çok başarılıydı gösteride. İstiklal Marşının 10 kıtasını Arkadaşı Kerem ile birlikte çok iyi okudular.... Çocukların hepsi çok tatlıydı söylemeden geçemeyeceğim. Ege efeleri döktürdü, Meşhur Üsküdara gider iken de ancak bu kadar şeker oynanırdı doğrusu, Hadise' ye taş çıkardı kızlarımız. En güzelide Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler adlı tiyatro oyunumuzdu.....Öykü Kötü kalpli Güzel kraliçeyi oynadı. Öykü' nün çok iyi rol yeteneği olduğunu öğrendik bu gösteride.....

Sandalye kapma yarışı oynadık.. . Eeeeeee hep çocuklarmı oyun oynayacak dedi drama öğretmenimiz bizde çıktık sahneye. Çok eğlendik çokkkkk.....

Güzel bir gündü anlayacağınız. Güzel ve unutulmaz. Hep böyle gururla kapatırız İnşallah Öykü' nün okuldaki yılsonlarını. Her annenin babanın en çok isteği budur diye düşünüyorum Öyle değil mi? arkadaşlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim...