12 Ağustos 2009 Çarşamba

İlk mimimmmmmm

Niçin blog yazarısınız?
-Arkadaşım İlknur tavsiye etti, Çok güzel bloglar var okumak hoşuma gidiyor, Ama pek alışamadım blog yazarı olmaya. İnsanların içini dökebileceği, rahatlayabileceği yer burası.


Son zamanlarda hiç vakit ayıramadığınız bir uğraş?
Tatile gitmek istiyorum. Vakit bulamadım, Umarım bu sene tatil hayalim suya düşmez. Hayattaki en büyük tutkum Deniz, Beni rahatlatan tek şey belkide,,,,,


Şuan için imkanınız olsa gerçekleştireceğiniz hayaliniz?
Hiç düşünmeden cevap veriyorum TATİLE GİTMEK, YÜZMEK, EŞİMLE KIZIMLA DOYASIYA VAKİT GEÇİRMEK,,,,


Hayatınızda iyiki yapmışım dediğiniz üç şey?
İyiki okumuşum Mali Müşavirlik hedefimi gerçekleştirmek üzereyim, İyiki evlenip çocuk sahibi oldum, İyiki Azimliyim, kararlıyım.....


Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
Yemek yapmak, Ocak silme hastalığım var birde... Pasta börek yapmayı pek beceremiyorum, Klasik yemekleri iyi yapabiliyorum sadece.


En sevdiğiniz 3 yemek?
Karnıyarık, Nohut yemeğı, her türlü dolma ve sarma çeşitleri,,,,


Giyim konusunda abarttığınız eşya?
Abartıyı pek sevmiyorum. Ama eşim son zamanlarda evde ki çantaların çokluğundan şikayet eder oldu. Farkında olmadan çanta konusunu abarttım galiba,,,,


Çocuklarınıza nasıl hitap edersiniz?
-Kuzum, canımdan cansın, balığım, kıvırcığım, merinosum, mekir,


Sizi anlatan bir resim?:))))))

Arkadaşım İlknur' un resmini çok beğendim. Aynı işyerinde çalışıyoruz. Tam bizi anlatıyor. Yinede adet yerini bulsun diye ben de bir resim ekleyeceğim.

Kadın erkek eşitsizliğine tahammül edemiyorum, yaşamım boyunca beni en çok çileden çıkaran konu bu oldu ve olacak,,,,,,,,,,,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için çok teşekkür ederim...